On recommence! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Fleur - WaarBenJij.nu On recommence! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Fleur - WaarBenJij.nu

On recommence!

Door: Fleur Betgem

Blijf op de hoogte en volg Fleur

26 Juni 2015 | Nederland, Utrecht

Bonjour a tous, mijn lieve lezers!

Oui, je reviens!
Het is weer tijd dat ik op avontuur ga.

Na weer 9 maanden in Utrecht te hebben gewoond samen met Roel in Huize Barry (thanks voor de gastvrijheid boys!) zijn mijn spullen ingepakt, ben ik inmiddels over verhuisd en vertrek ik 30/6 vroeg in de ochtend op avontuur.

Weer naar France, maar dit keer laat ik mijn gezicht ook in Italië zien!
Welgeteld ben ik 6 weken weg, dit keer in de functie als Troubleshooter.
Dat betekent dat ik op verschillende campings werkzaam ben om te helpen waar nodig is en adviezen te geven zodat de animatie tiptop gaat verlopen voor de rest van het seizoen. Als dat is gelukt, reis ik weer verder naar de volgende plek waar ze mijn hulp nodig hebben.

Als mijn contract is afgelopen zal ik niet meteen naar huis racen, maar ga ik naar mijn zomerhuis van afgelopen jaar, waar mijn zomerzusje Bo op mij wacht!

En daarna is het weer tijd voor mijn volgende avontuur, Azië...
Maar laten we eerst maar eens gaan kijken hoe dit avontuur verloopt.

Fleur en het grote stokbroodavontuur 2.0, on y va!
Bisous!

Stokbrodenteller: 0

  • 26 Juni 2015 - 13:45

    Esmee:

    JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH! :D
    Wie weet kan het zomernichtje alsnog joinen nu mijn assessment in september valt! :D

  • 26 Juni 2015 - 19:27

    Oda:

    Dus weer opnieuw een prachtig avontuur, 6 weken met alleen maar ( hoop ik) prachtig weer en leuke gezellige mensen! Geniet ervan Fleur maar voordat je vertrekt zie ik je as Zondag nog eventjes!
    xx

  • 26 Juni 2015 - 20:54

    Anita:

    Lieve Fleur,
    Heel veel werk plezier en probeer ook te genieten.
    Maar jou kennende gaat dat wel lukken.
    Gr Anita en Valesca

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fleur

Actief sinds 04 Jan. 2014
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 7824

Voorgaande reizen:

03 September 2015 - 05 Januari 2016

Van A tot Zië

30 Juni 2015 - 20 Augustus 2015

Fleur en het grote stokbroodavontuur 2.0

28 Maart 2014 - 31 Augustus 2014

Vive la France!

16 December 2012 - 30 December 2012

Filipijnen

Landen bezocht: