La deuxième partie!- Het grote stokbroodavontuur - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Fleur - WaarBenJij.nu La deuxième partie!- Het grote stokbroodavontuur - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Fleur - WaarBenJij.nu

La deuxième partie!- Het grote stokbroodavontuur

Door: Fleur Betgem

Blijf op de hoogte en volg Fleur

19 Juni 2014 | Nederland, Roermond

Na 3 weken quality time thuis in Limburg bij familie en vriendinnen, in Utrecht bij vriendjelief en vrienden is het weer tijd om verder te gaan met mijn grote stokbroodavontuur.

Het 2e gedeelte staat voor de deur, en deze zal er compleet anders uit zien dan mijn tijd in Lyon. Samen met mijn collega Bo worden wij het gezicht van de animatie voor les enfants op île de Noirmoutier, Glamping Domaine les Moulins.

Oui, u leest het goed: glamping. Qu'est-ce que ç'est? Glamoreus kamperen, geen tentje in de modder met je gastelletje maar een heuze tipi met je eigen bar of een lodge met een jacuzzi. (Dus ja, die 2 extra pumps die in mijn tas zitten, zijn volledig gerechtvaardigd!) (Plus die matchende jurkjes...)

Het wordt niet alleen maar leuk vlinders knutselen en 'Chocolate' dansen, mais non! Bo en ik zijn verantwoordelijk voor alles op, in en rondom dit gebeuren. De touwtjes en verantwoordelijkheid ligt helemaal bij ons. Heerlijk! Kom maar op!

Tassen zijn gepakt, Fleur komt er aan.

Stokbrodenteller: (je continue) 42

p.s. Voor de mensen die nieuwsgierig zijn: http://www.domaine-les-moulins.com/nl/

• 19 Juni 2014 - 23:59

Oda:

Weet zeker dat de kinderen bij jullie in goede handen zijn!! Jouw kennende Fleur weet je wel een pracht programma in elkaar te zetten, dus laat je fantasie maar de vrije loop, je komt er wel!! Veel plezier daar, toch wel heel ver weg maar ik blijf je graag volgen. Lieve groetjes, xx

• 20 Juni 2014 - 08:30

Sabine:

Heel veel plezier liever Fleur!

Geniet maar lekker van deze fantastische ervaring
    En laat de mensen op de Glamping ook maar genieten (daar hoef ik niet bang voor te zijn, jou kennende!)

Je bent een kanjer! X

• 20 Juni 2014 - 13:54

Rian:

Have fun Fleur!!!!
    Geniet maar, want het is zo weer voorbij helaas :(
    Ik blijf je volgen!

xxxx